Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacije ICT Hub u Beogradu otpočinje seriju događaja, globalno poznatih kao Fuckup Nights, na kojima se sa ponosom dele i analiziraju priče o profesionalnim neuspesima.

Fuckup Nights kao globalni pokret i serija događaja, na kojima se o neuspelim poslovnim poduhvatima priča na slobodan i otvoren način, aktivan je od 2012. godine u više od 250 gradova širom sveta. Pokret je nastao sa ciljem da se društveno neodobravanje koje se povezuje sa pojmom neuspeha promeni i   neuspeh postane sastavni deo procesa građenja uspešnih poslovnih priča. Dokaz da je promena razmišljanja o neuspehu prisutna moguće je pronaći u ogromnom uspehu koje Fuckup Nights događaji imaju širom sveta.

Fuckup Nights Beograd biće održan u ponedeljak, 11. septembar u  20.00, u novootvorenom centru za inovacije ICT Hub-a, pod nazivom Playground (Kralja Milana 10). Format događaja podrazumeva izlaganja četiri govornika, u trajanju od 7 minuta, nakon čega slede pitanja publike.  Cilj je da se u prijatnoj atmosferi podele stečena iskustva i naučne lekcije i ohrabre drugi da budu istrajni u svojim poslovnim pokušajima i naporima.

Događaj je besplatan, a prisustvo je potrebno da potvrdite OVDE.

Svoje priče o tome zbog čega i na koji način su doživeli poslovni neuspeh, ali važnije šta su iz neuspeha naučili, sa publikom podeliće naši gosti: Ivan Ćosić, vlasnik agencije Plain&Hill, dizajner, kreativac, bloger, organizator konferencije Wwvrsac: živi lokalno – radi globalno u Vršcu, Vladimir Kovač, izvršni direktor marketinške firme Creative Media Art, digitalni evanđelista i osnivač zrenjaninske konferencije na teme IT-a, digitalnog marketinga i poslovne primene interneta Webiz, Vladimir Vulić, višestruki TEDx govornik, suosnivač NVO Digitalizuj.me u Crnoj Gori i, programski direktor najveće regionalne konferencije u oblasti inovacija i digitalizacije poslovanja Spark.me, Dejan Ranđić, osnivač i generalni direktor ICT Hub-a, kao i marketinške agencije DNA Communications, Boris Jovanović ,General Manager Webtise, kao i Nova Ideja.

Organizaciju događaja su podržali fondacija Friedrich Naumann, Sosijete Ženeral banka, pivara Dogma, kao i medijski partneri Blic, Noizz i Netokracija.