U okviru svojih edukativnih aktivnosti namenjenih startapima, Playground će 18. oktobra biti mesto razgovora o content marketingu.

Gost ICT Hub-a biće content marketing stručnjak i šef za content domaćeg startapa Content InsightsJon Wilks. Jon Wilks je svoju karijeru započeo kao novinar u lifestyle magazinima u Japanu, a ubrzo je postao deo Time Out grupe magazina gde je doprineo građenju digitalnog identiteta kompanije. Na Bliskom istoku, Jon je Time Out Abu Dhabi pretvorio iz mesečnika u nedeljnik i bio ključna osoba za građenje uspešnog sadržaja i poslovnih strategija njihovog veb izdanja. Potom je prešao u  Time Out Tokyo kako bi izgradio brend u Japanu. Tokom svojih novinarskih dana bio je deo inicijative građenja jednog od prvih londonskih content marketing odeljenja, a potom se pridužio Arena Media (koju je kupio Havas) kao glavni urednik. Neki od poslednjih konsultantskih angažmana vezani su za izradu content marketing i strategija za brojne UK brendove, uključujući The British Museum.

Jon je raspoložen da razgovara sa što više domaćih startapa i pomogne građenju njihovih content marketing strategija. Domaći startapi imaju priliku da se prijave za više dešavanja:

  • Mentorske sesije 1 na 1 sa četiri odabrana tima. Slotovi traju 45 minuta, a održaće se u periodu od 11.00 do 13.00, u Playground-u. Prijavu možete da popunite OVDE.
  • Radionica na temu Content marketing startegija startapa, na kojoj će Jon izdvojiti najvažnije stvari o content marketingu danas, a potom odgovarati na specifična pitanja startapa u vezi content marketing strategija i taktika. Radionica traje od 18.00 do 20.00. Prijavu možete da popunite OVDE.

Sve prijave su otvorene do ponedeljka, 16. oktobra.

Želimo da zahvalimo Swisscontact-u što obezbeđuje podršku organizacijama koje razvijaju preduzetništvo i što nam je omogućio da dovedemo Jon-a u Beograd.