U četvrtak, 25. januara sa početkom u 18 časova, u Playground-u (Kralja Milana 10), ICT Hub organizuje master klas na temu: Potpuni vodič za generisanje lidova u B2B prodaji“.

Prema definiciji, proces generisanja lidova (prodajnih prilika) je proces privlačenja i prevođenja “stranaca” u one koji pokazali interesovanje za proizvod (uslugu) vaše kompanije. Na ovom master klasu demistifikujemo proces generisanja lidova u B2B prodaja.

Master klas je strukturiran u dve celine. U prvom delu saznaćete za više od 15 različitih načina kako da privučete potencijalne korisnike, online ili offline, sa i bez budžeta. U drugom delu master klasa, naučićete kako da privučete posetioce koji gledaju šta imate da ponudite odabirom odgovarajućeg kanala za oglašavanje, koje vrste ciljeva je moguće pratiti, kako izabrati vrstu kampanje na osnovu namera korisnika, kao i kako da optimizujete landing stranicu.

Predavači su:

Mario Krivokapić, dugogodišnji prodavac, trener i kouč sa preko 15 godina iskustva u prodaji. Sertifikovani je NLP practitioner, kao i coach Erikson College-a. Trenutno radi kao Head of Sales u Content Insights – Editoral analytics paketu namenjen online izdavačima.

Sanja Jovanović, digitalni marketar sa iskustvom u novinarstvu. Prethodne četiri godine, kompanijama iz Australije, Sjedninjenih Američkih Država i Evrope pruža online marketing rešenja. Sanja je i gostujući predavač na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, predavač “Internet akademije” u Beogradu i veoma čest govornik na događajima u okviru oblasti digitalnog marketinga.

Agenda:

  • 18.00 – 19.30 Načini da generišete lidove
  • 19.30 – 19.40 Kafe pauza
  • 19.40 – 21.10 Kako da koristite PPC za genrisanje lidova i rast poslovanja
  • 21.10 – 21.30 Networking

Master klas je besplatan za sve učesnike. Broj učesnika je ograničen, a svoje učešće je potrebno obavezno da prijavite na link-u.