Prvi Retail Tech hakaton u Srbiji organizovala je kompanija Delhaize Srbija, u saradnji sa ICT Hub-om, sa ciljem da takmičarima pruži mogućnost da prikažu talenat i kreativnost, kao i da podrži startap zajednicu u Srbiji. U trajanju od 48 sati, hakaton je okupio 44 učesnika iz 11 timova. Pobednicima je pripala nagrada od 2.500 evra, drugoplasiranom timu 1.500, a trećeplasiranom 1.000 evra, uz mogućnost podrške u daljem razvoju i komercijalnoj primeni rešenja.

Tema hakatona bila je ,,In-store digital Experience’’, a za što bolji plasman, bodovali su se ideja, inovativnost, funkcionalnost ideje, dizajn, timski rad i prezentacija. Timovi koji su došli iz raznih delova Srbije i regiona pokušavali su da pronađu rešenje koje će unaprediti digitalno iskustvo kupaca u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama, a na raspolaganju su imali mentore iz oblasti marketinga, biznisa i pripreme za javni nastup.

 

Pobednici hakatona su Miloš Cvetković, Đorđe Stanković, Lazar Petrov i Petar Pejić iz Niša. ,,Velika nam je čast što smo pobednici prvog hakatona ove vrste. Pobedu zaista nismo očekivali, pogotovu ako se uzme u obzir da smo prvih 18 sati hakatona iskoristili na razmenu mišljenja i razvoj ideje. Naša mobilna aplikacija ima za cilj da pomogne ljudima koji su na posebnim režimima ishrane, bilo da je to posledica alergije, posta ili neke druge okolnosti. Povezivanjem dobavljača, kupaca i Delhaize radnji ova aplikacija koju smo nazvali “Future Maxi” pomoći će kupcima da lakše prepoznaju koji proizvod je pogodan za njihov režim ishrane. Navike u ishrani se sve više kreću u smeru zdravije ishrane, ali i zdravijeg života, zato naše rešenje nije podrazumevalo da se kupcima namirnice dostavljaju na kućnu adresu, već da u tom cilju promocije zdravijih navika navedemo sve da posle online selekcije prošetaju i do najbližeg supermarketa”, izjavio je Petar Pejić.