Startapi se i suviše fokusiraju na razvoj proizvoda i marketing, dok se jako malo pažnje posvećuje prodaji. A za jedan startap sve bi trebalo da se okreće oko prodaje i na taj način povrđivanja da se pravi nešto što je nekome zaista potrebno i da postoji spremnost da se za rešenje plati.

Petak, 15. septembar u ICT Hub-u (Kralja Milana 10) je posvećen upravo prodaji i to na sledeći način:

  • Mentorske sesije 1 na 1 – od 12h do 18h organizujemo 8 slotova mentorisanja 1 na 1 za odabrane timove sa Alex Gvozdenom i Mariom Krivokapićem. Prijavu možete da popunite OVDE.
  • Predavanja – od 18h do 21h održaće se tri predavanja na sledeće teme: “Uticaj u prodaji – da li znate ko sedi prekoputa Vas?”, Dušan Basalo, Senior Partner u konsultantskoj kompaniji Atria Group; “Automatizacija B2B Fanela”, Alex Gvozden, osnivač AlexWeb.org i “Kako uraditi demo online koji prodaje?”, Mario Krivokapić, Head of Sales, Content Insight. Prijavu za seriju predavanja možete da napravite OVDE.

Više o samim predavačima – iskusnim prodavcima i o sadržaju njihovih predavanja u redovima koji slede:

Dušan Basalo je osnivač i Senior partner u konsultantskoj kompaniji Atria Group koja je prisutna na teritoriji Srbije, Češke, Švajcarske, Portugala i Crne Gore. Poslednjih 15 godina je angažovan u oblasti razvoja ljudskih resursa, prvobitno u kompanijskom okruženju (bankarski i finansijski sektor), a zatim i na konsultantskim projektima. Dušan je internacionalni trener Eriksonovog Koledža (Vankuver), konsultant za trening metodologije Persone Global (San Francisko), licencirani trener (sa pravom sertifikacije) za korišćenje psihometrijskih alata CEB SHL (Vašington/London) i sertifikovani NLP trener (IN – NLP/Hamburg). Ključne oblasti ekspertize su sistemski razvoj ljudskih resursa, procena potencijala i sposobnosti zaposlenih, kao i osnaživanje timova i menadžera kroz razvojne projekte sa fokusom na trening i poslovni koučing.

O predavanju: Priprema strategije za sastanak je jako važna. Međutim, šta se dešava kada se nađete lice u lice sa potencijalnim klijentom? Da li znate ko sedi ispred vas, koje su njegove potrebe, želje, komunikacijski stil? Tokom ovog predavanja čućete više o tome kako prepoznati komunikacijski stil klijenta i način kako želi da mu informacije budu predstavljene. Takođe, pričaćemo o značaju i moći postavljanja pitanja tokom prodajnog procesa, kao i o psihološkoj igri koja od “ne-prodavaca” stvara uspešne prodavce.

Alex Gvozden  je osnivač dva startapa, GetCu3er i LegalTrek. Oba startapa su mu pružila priliku da radi na proizvodu i u marketingu. Automatizacija marketinga kao presek tehnologije i marketinga je oblast njegovog velikog interesovanja. Danas Aleksandar vodi svoj mini web studio AlexWeb.org i razmišlja o nekoliko proizvoda za automatizaciju marketinga.

O predavanju: Upozaćemo i proći korake B2B fanela, a zatim videti na koji način i u kojim koracima marketing automatizacija može pomoći da uvećate brojeve.

Mario Krivokapić je dugogodišnji prodavac, trener i coach sa preko 15 godina iskustva u prodaji. Sertifikovani je NLP practitioner, kao i coach Erikson College-a. Trenutno radi kao Head of Sales u Content Insights – Editoral analytics paketu namenjenom online izdavačima.

Mario Krivokapić is a longtime salesman, trainer and coach with over 15 years of experience in sales. He is certified NLP practitioner, as well as coach of Erikson College. Currently, he is working as Head of Sales in Content Insights – Editorial Analytics package for online publishers.

O predavanju: U ovom treningu ćete saznati šta je potrebno uraditi pre i posle demo-a da bi on bio uspešan. Otkrićete kako ga izvesti na način da sigurno dobijete “DA” na kraju. Ili makar “sledeći potez”.

Sva mentorisanja i predavanja su potpuno besplatna, a želimo da zahvalimo Friedrich Naumann fondaciji u Srbiji što obezbeđuje podršku organizacijama koje razvijaju preduzetništvo i što nas je podržala u organizaciji ovog treninga.